وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت .

وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت

معرفي مدل هاي جديد روشويي سراميكي (2022)

يكي از قسمت‌هاي مهم در هر ساختمان، سرويس بهداشتي مي‌باشد كه انتخاب متريال‌هاي لوكس و باكيفيت براي آن، حائز اهميت است. يكي از مهم‌ترين تجهيزات لوكس ساختماني براي سرويس بهداشتي، روشويي‌ها هستند. روشوييي‌ها بايد علاوه بر ظاهر زيبايي كه به سرويس مي‌بخشند، بادوام و باكيفيت باشند. اگر مي‌خواهيد با يكي از بهترين روشويي‌ سراميكي موجود در بازار آشنا شويد، تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

امروز روشويي‌ سراميكي، به يكي از بهترين روشويي‌هاي موجود در بازار مبدل شده‌اند. اين روشويي‌ها به وسيله سراميك‌هاي پرسلاني ساخته مي‌شوند و به همين دليل، از كيفيت و دوام بالايي برخوردارند.

يكي از مهم‌ترين علت‌هايي كه باعث محبوبيت روشويي‌هاي سراميكي شده، ساخت آن‌ها به صورت سفارشي است. يعني اين روشويي‌ها با هر ابعاد و مدلي كه شما مدنظر داشته باشيد، قابل ساخت و سفارش هست. شما به راحتي مي‌توانيد روشويي خود را، سِت با سراميك كف يا با كاشي‌هاي ديوار سرويس و يا حمامتان سفارش دهيد!

در حال حاضر شما نيازي نيست مانند گذشته، وقت زيادي را صرف پيدا كردن و خريد يك روشويي مناسب كنيد. فقط كافي است ابعاد و سراميك مورد نظر خود را انتخاب كرده و بعد از يك هفته روشويي دلخواه خود را تحويل بگيريد!

پخش روشويي سراميكي روشويي سراميكي مزايا روشويي سراميكي

 
بررسي ديگر مزاياي روشويي سراميكي

    مقاومت در برابر لكه و موادشوينده
    روشويي هاي سراميكي داراي مزاياي بيشتري نسبت به جنس سنگي هستند. اين روشويي‌ها، يه دليل لعابي كه بر روي سطح سراميكيِشان دارند، داراي مقاومت زيادي در برابر مواد شوينده هستند. همين‌طور لكه پذيري روي سراميك‌ها به هيچ عنوان امكان‌پذير نيست.
    ظاهري شيك در تمامي سبك‌ها

روشويي‌هاي سراميكي داراي ظاهري فوق‌العاده و منحصربه‌فرد هستند. اين روشويي‌ها در سبك‌هاي مختلفي از جمله سبك مدرن، كلاسيك، مينيمال و… توليد مي‌شوند. پس شما طرفدار هر سبكي كه باشيد، به راحتي روشويي متناسب با سليقه‌يتان را آماده خواهيم كرد!

قيمتي مناسب با كيفيتي عالي

روشويي‌هاي سراميكي، نسبت به كيفيت بالا و ظاهر زيبايي كه دارند، داراي قيمتي مناسب هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۰۹ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

آشنايي با نمايندگي بخاري آبسال در تهران

با سرد شدن هوا به فكر تهيه يك وسيله گرمايشي ايمن و البته با قيمتي مناسب خواهيد افتاد. شركت آبسال به عنوان اولين توليد كننده بخاري هاي گازي و به خصوص انواع بدون دودكش و هوشمند در ايران شناخته مي شود. چنانچه به دنبال خريد بخاري آبسال پيشرفته و با كمترين مصرف سوخت (گاز) و بهترين گرما و حرارت هستيد به شما پيشنهاد مي كنيم تا بررسي تنوع زياد توليدات اين شركت معتبر و معروف را از دست ندهيد.

“نمايندگي بخاري آبسال” در جهت خدمات پس از فروش هر چه بهتر محصولات خود به مشتريان، همچنان به امر خدمت رساني در اين زمينه مي پردازد. با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي در اين باب در اختيارتان قرار دهيم.
قيمت بخاري آبسال

شايد در ابتدا وجود محصولات گرمايشي مختلف از انواع شركت ها كار انتخاب و خريد را برايتان مشكل سازد. اما در اين بين  قيمت بخاري آبسال بر اساس سطح بودجه و قدرت خريد مشتريان عزيز قيمت گذاري شده تا تمامي هموطنان اين مرز و بوم بتوانند از محصولات گرمايشي استاندارد بهره گيرند.
آشنايي با نمايندگي بخاري آبسال

بي ترديد همه شما با برند ابسال آشنايي داريد. آغاز فعاليت اين شركت عظيم و معتبر به سال ۱۳۳۵ و تحت نام “شركت سهامي لعاب ايران” باز مي گردد. در اين مطلب هدف ما صحبت درباره توليدات گرمايشي اين برند است. جهت حفظ رفاه مشتريان گرامي نمايندگي بخاري آبسال با هدف در دسترس قرار دادن خدمات پس از فروش محصولاتش آن هم در اسرع وقت در سراسر نقاط مختلف كشور مشغول به خدمت رساني است.https://www.aabsalco.com/fa/product/cat/2-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C.html
قيمت بخاري آبسال با دودكش

بسياري از افراد از قيمت بخاري با دودكش سوال مي پرسند و به دنبال تفاوت آن با انواع بدون دودكش مي باشند. در توضيح بيشتر آن بايد گفت كه اشكال بدون دودكش اين برند با امكانات پيشرفته و متناسب با استانداردهاي جهاني توليد و در اختيار مشتريان گرامي قرار داده مي شود. بخاري هاي دودكش دار نيز از ديرباز مورد استفاده افراد قرار مي گرفته است.

با اين وجود توجه به ايمن و استاندارد سازي آن ها از اهميت فراواني برخوردار است. شما مي توانيد ليست بخاري دودكش دار آبسال را با قيمت هاي مناسب در بازار مشاهده كنيد كه علاوه بر برخورداري از سطح ايمني بالا و استاندارد با امنيت خاطر در طول فصل سرما از آن بهره ببريد.
مدل بخاري با دودكش    قيمت روز در بازار
مدل 463    1,500,000تومان
مدل 401    1,672,000 تومان
مدل 401S    1,790,000 تومان
بخاري آبسال كپسولي

اگر به دنبال خريد وسيله گرمايشي همچون بخاري بدون دودكش هستيد پيشنهاد ما به شما خريد بخاري  كپسولي است. برند آبسال جزو صد برند برتر ايران است و محصولات آن مناسب با نيازهاي مصرف‌كنندگان ايراني توليد مي شود. اما از مهمترين مشخصه اين وسيله عدم نياز به استفاده از دودكش و از همه مهمتر حمل و نقل آسان با قابليت حمل كپسول گاز مايع و امكان انتقال حرارت به دو طريق تابشي و جابجايي است.
سنگ بخاري آبسال

بخاري سنگي از انواع ديگر توليدات گرمايشي اين برند مي باشد كه به صورت زميني و يا نصب روي ديوار قابل استفاده است. شما مي توانيد از اين وسيله گرمايشي براي استفاده در منزل، دفتر كار و غيره و با استفاده از گاز شهري بهره ببريد. مجهز بودن به سيستم كنترل اكسيژن ODS و نيز داراي شعله قابل تنظيم از قابليت هاي مهم آن بوده كه استفاده اي آسان و ايمن را برايتان فراهم مي سازد.
بخاري آبسال مدل 405

اگر به دنبال انواع پيشرفته و هوشمند از وسيله هاي گرمايشي بدون دودكش هستيد بهتر است تا از محصول بخاري آبسال مدل 405 غافل نشويد. اين وسيله از جمله بخاري هاي هوشمند تابشي و بدون نياز به دودكش مي باشد كه مهمترين ويژگي برتر آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

    برخورداري از سيستم كنترل اكسيژن ODS
    بازده گرمايي ۹۰/۴ درصد
    پوشش رنگ پودري كوره اي به روش الكترواستاتيك و تمام خودكار
    ايمن سازي بالا با برخورداري از مشعل احتراق كامل و كمترين ميزان توليد گازهاي مضر مانند منو اكسيد كربن
    مجهز به گاورنر براي ثابت كردن نوسان گاز ورودي
    داشتن جرقه زن Piezo Electric
    سيستم ايمني ترموكوپل با استفاده از جديد ترين متد روز دنيا
    امكان تنظيم شعله در سه وضعيت مختلف
    قاب بالا، لعاب مقاوم در برابر حرارت

سنسور اكسيژن بخاري آبسال

بيشترين خطرات استفاده از بخاري گازي به خصوص انواع غيراستاندارد اين محصولات، كاهش سطح اكسيژن اتاق و پر شدن آن از گازهاي خطرناك سمي است. از اين رو كارشناسان اين حوزه همواره بر خريد محصولات استاندارد و ايمن از آن تاكيد مي كنند.

يكي از مهمترين ويژگي هاي محصولات اين برند، وجود سنسور اكسيژن بخاري آبسال است كه مطمئن ترين و امن ترين گزينه براي بخاري هاي دودكش دار و بدون دودكش مي باشد. در واقع اين پيلوت هوشمند در صورت كاهش اكسيژن لازم براي احتراق كه موجب بدسوزي و توليد منوكسيد كربن مي شود سريعا عكس العمل نشان داده و با قطع شعله از خطرات ناشي از كمبود اكسيژن جلوگيري مي كند.
جمع بندي

پيشرفته ترين محصولات گرمايشي به خصوص انواع مختلف از بخاري ها را مي توان در برند با سابقه آبسال يافت. اين در حالي است كه نمايندگي بخاري آبسال به صورت 24 ساعته به پشتيباني از مشتريان خود به صورت خدمات پس از فروش مي پردازد.

از اين رو چنانچه به دنبال خريدي مطمئن از اين وسيله ها هستيد؛ بهتر است با مراجعه به فروشگاه آنلاين و معتبر اين محصولات از آن ها بازديد كرده و از امكانات پيشرفته شان آگاهي يابيد و به تهيه آن بپردازيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۵۰ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

آيا از محصولات شركت انرژي اطلاعي داريد؟

آيا از محصولات شركت انرژي اطلاعي داريد؟ آيا مي دانيد نمايندگي شركت انرژي در تهران كجاست ؟ اين مجموعه به توليد چه كالاهايي مي پردازد؟ شركت معتبر و با تجربه انرژي سال هاي طولاني است كه در توليد انواع محصولات گرمايشي همچون هيتر، بخاري و غيره فعاليت داشته است ، در واقع اين شركت از سال 1348 فعاليت خود را با تاسيس اين شركت آغاز نموده و همواره در جهت رفع نياز مشتريان خود كوشيده است. در سال 1375 با حضور متخصصين مجرب از بهترين دانشگاه ها دست به توليد انواع مختلف از لوازم سرمايشي نيز زد ، هم اكنون محصولات متنوعي همچون يونيت هيترهاي گازي ، كوره هاي هواي گرم ، هيترهاي برقي ، هيترهاي نفتي و گازوئيلي و هيترهاي تابشي سراميكي و همچنين در حيطه سرمايش : كولرهاي تبخيري سلولزي در ظرفيتهاي مختلف خانگي ، تجاري و صنعتي را مي توان مشاهده كرد.

نمايندگي محصولات انرژي در تهران

با گسترش فعاليت اين مجموعه بزرگ در كنار افزايش درخواست ها و سفارش بسياري از هموطنان در خريد و دريافت خدمات پس از فروش محصولات اين شركت تصميم بر آن گرفته شد تا نمايندگي هاي معتبري در شهرهاي مختلف شروع به فعاليت كنند ، شما كاربران گرامي با يك جستجوي كوتاه در فضاي مجازي قادر به مشاهده نمايندگي محصولات انرژي در تهران خواهيد بود. در ضمن در بخش دفترچه راهنماي محصولات مربوطه شماره تماس اين مراكز جهت دسترسي آسان شما عزيزان قرار داده شده است.

شركت انرژي تهران

به طور معمول پس از خريد انواع مختلف از محصولا گرمايشي و يا سرمايشي نيازمند دريافت خدمات جهت نصب و حتي سرويس و رفع ايرادات آن خواهيد بود. از طرفي مصرف كنندگان به دنبال خريد لوازمي هستند كه از پشتباني لازم شركت در آينده برخوردار باشد ، از اين رو شركت انرژي تهران با هدف رضايتمندي مشتريان با قرار دادن نمايندگي و شعبه خود در اين كلانشهر به دنبال رفع نياز مشتريان خود از خدمات مربوطه بوده است.

قيمت محصولات انرژي

شركت ايراني انرژي در جهت رضايتمندي و مشتري مداري سعي در توليد لوازمي با كيفيت و البته با قيمت مناسب كرده است. به همين علت شما مشتري عزيز با هر بودجه اي قادر به خريد محصولات متنوع اين شركت خواهيد بود. هم اكنون قيمت محصولات انرژي را مي توانيد در سايت فروشگاهي نمايندگي ها مشاهده كنيد.

نمايندگي بخاري انرژي

با توجه به اينكه گروه صنعتي توليدي انرژي با نيم قرن سابقه در خصوص توليد و توزيع محصولات با كيفيت در سطح كشور به عنوان برندي شناخته شده و معتبر است؛ شما مي توانيد با خيال آسوده دست به خريد محصولاتش بزنيد ، نمايندگي بخاري انرژي نيز با توجه به پيشرفت هاي روز جهاني، توليدات گرمايشي خود را بر اساس نياز مشتريان در كنار مصرف پايين انرژي قرار داده است. شما عزيزان با نگاهي كوتاه به محصولات متنوع اين مجموعه مي توانيد دست به انتخاب بر اساس نياز و بودجه مورد نظرتان بزنيد.

فروشگاه مركزي انرژي

چنانچه قصد خريد محصولات معتبر اين شركت را داريد به شما پيشنهاد مي كنيم كه به سايت فروشگاه مركزي انرژي مراجعه كرده و كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. در صورت نياز به مشاوره و يا راهنمايي مي توانيد از خدمات پشتيباني اين مجموعه كه به صورت دائم در حال فعاليت مي باشند نيز كمك بگيريد.

نمايندگي كولر انرژي

چنانچه پس از خريد از اين مجموعه به دنبال دريافت خدماتي همچون نصب كولر انرژي خود از مراكز مجاز و معتبر هستيد؛ بهتر است از نمايندگي اين برند در سراسر كلانشهر تهران و ساير شهرستان ها غافل نشويد ، شما كاربران عزيز علاوه بر اطمينان از اصل بودن كالاي مورد نظر به هنگام خريد مي توانيد از مشاوره و راهنمايي لازم توسط كارشناسان و متخصصان اين نمايندگي ها نيز بهره ببريد. تيم تخصصي حاضر در نمايندگي كولر انرژي مي تواند در انتخاب مناسب متناسب با فضا كاربردي و بودجه تان كمك شاياني به شما كنند.

نمايندگي كولر انرژي در شرق تهران

اين روزها سيستم هاي سرمايشي همچون كولر آبي و يا حتي انواع مختلف از كولر سلولزي همچنان حرف اول سيستم سرمايش فضاهاي مختلف را مي زند. حال تصور كنيد ساكن مناطق شرق تهران هستيد و به دنبال خريد اين لوازم براي گذر از تابستان گرم هستيد ، در اين حالت مي توانيد با مراجعه به نمايندگي كولر انرژي در شرق تهران به صورت حضوري و يا آنلاين دست به انتخاب محصول مورد نظر متناسب با نياز خود بزنيد. هم اكنون تنوع زيادي از مدل هاي متفاوت اين شركت در دستگاه هاي سرمايشي را مي توانيد مشاهده كنيد.

محصولات انرژي

گروه بزرگ صنعتي انرژي بزرگترين توليد كننده محصولا سرمايشي و گرمايشي در كشور بوده كه به دليل كيفيت بالاي لوازم توليدي خود در بازارهاي مختلف كشورهاي همسايه نيز دست به فروش مي زند ، از انواع محصولات توليدي اين مجموعه معروف مي توان به كولر سلولزي ، بهار ساز، كولر صنعتي، كولر سلولزي تك فاز و سه فاز و انواع مختلف كولر آبي اشاره كرد. اما در رابطه با محصولات گرمايشي اين شركت انواع مختلف از مدل هاي متفاوت هيتر گازي، جت هيتر، كوره هواي گرم، كوره هواي گرم گازوئيلي، هيتر تراسي و غيره به اضافه انواع لوازم جانبي مرتبط به اين لوازم را مي توان نام برد.

نمايندگي كولر انرژي غرب تهران

چنانچه ساكن غرب تهران هستيد؛ مي توانيد از نمايندگي كولر انرژي در غرب تهران جهت خريد و يا خدمات حاصل از پشتيباني اين محصولات استفاده كنيد. تنها با يك تلفن و يا درخواست سفارش حتي به صورت آنلاين از خدمات سريع نمايندگي اين مجموعه در كمترين زمان برخوردار خواهيد شد.

قيمت محصولات انرژي

اگر به دنبال خريد لوازم سرمايشي و گرمايشي با برند معتبر و البته با قيمت مناسب هستيد؛ بهتر است محصولات انرژي را در اين زمينه بررسي كنيد. قيمت تمام شده لوازم اين برند منصفانه بوده و در عين كيفيت بالاي عملكرد خود و برابري با انواع برندهاي خارجي از هزينه كمي برخوردار است ، مشتريان گرامي با مراجعه به فروشگاه هاي آنلاين اين مجموعه از قيمت به روز محصول مورد نظر خود مطلع خواهيد شد.

خريد محصولات انرژِي

شما كاربران عزيز مي توانيد علاوه بر خريد حضوري با مراجعه به فروشگاه ها و نمايندگي هاي اين مجموعه در سطح شهر از خدمات آنلاين براي انتخاب و خريد محصول مورد نظر خود نيز استفاده كنيد ، پس از ثبت سفارش شما در اسرع وقت درخواستتان مورد بررسي قرار گرفته و پروسه ارسال محصولات آغاز خواهد شد.

كولر انرژي

كولر از جمله دستگاه هاي ضروري براي هر مكاني محسوب مي شود كه در جهت خنك سازي و تهويه محيط بسيار تاثيرگذار است. از اين رو انتخاب برند مورد نظر اهميت زيادي دارد. در بين انواع متفاوت از برندهاي مختلف در طيف اين محصولات كولر انرژي به عنوان بهترين كالا از طرف مشتريان شناخته شده و داراي تنديس حمايت از مصرف كنندگان مي باشد ، مي توانيد با مراجعه به سايت فروشگاهي اين مجموعه از قيمت هاي مختلف آن باخبر شويد.

قيمت بخاري صنعتي انرژي

قيمت هاي بخاري صنعتي انرژي را مي توان از طيف 4 تا 7 ميليون مشاهده كرد. گفتي است كه اين برند محبوب همواره مورد رضايت و پسند كاربران خود بوده است. تنوع فراوان در محصولات و به دنبال آن برخورداري از قيمت هاي مختلف بر اساس بودجه افراد مهمترين دليل براي انتخاب اين محصولات مي باشد.

جمع بندي

چنانچه به دنبال خريد با كيفيت از محصولا سرمايشي و گرمايشي و البته با قيمت مناسب از برندهاي اصيل ايراني هستيد؛ پيشنهاد ما به شما محصولات انرژي است. هم اكنون نمايندگي شركت انرژي را مي توان در كلانشهر تهران و ساير شهرستان ها مشاهده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۵۵ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

كاشي و سراميك فرديس كرج

به طور معمول كاشي و سراميك را بر حسب كاربرد، سبك و طرح، رنگ و سايز دسته بندي مي كنند. يكي از مراكز بزرگ خريد و فروش اين كالا مربوط به كاشي و سراميك فرديس كرج است. شما عزيزان بر اساس كاربرد مي توانيد از انواع كاشي و سراميك آشپزخانه، پذيرايي، دستشويي و حمام، تجاري و پاركينگ، نما و راهرو، كاشي و سراميك مينياتوري و استخري، كاشي ديوار، كاشي آيه، قرنيز، فتيله (نوار)، سراميك پرسلان، تابلو سراميكي، سراميك كف، سراميك نما استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۱۱ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

معرفي سايت خدمات پس از فروش آبسال در تهران

نمايندگي كولر آبسال

كولر آبسال نيز همانند ساير محصولاتش از نمايندگي فروش كولر در سراسر نقاط و شهر هاي ايران برخوردار است. در حال حاضر اين نمايندگي ها به صورت فروشگاه هاي آنلاين نيز ديده مي شوند كه اقدام به فروش به صورت اينترنتي مي كنند.

نمايندگي فروش كولر آبي آبسال در غرب تهران

يكي از مراكز بزرگ توزيع و فروش محصولات اين شركت با نام نمايندگي فروش كولر آبي آبسال در غرب تهران واقع شده است. هدف از اين مركز بزرگ و معتبر امكان دسترسي آسان خريداران جهت انتخابي درست و متناسب با بودجه آن ها مي باشد.

 در حال حاضر مي توان انواع مدل هاي متنوع كولر آبي با رنج قيمت هاي مختلف را در ليست قيمتهاي آن مشاهده كرد. علاوه بر آن شما پس از خريد محصولات برند آبسال از اين مركز از ضمانتنامه خدمات پس از فروش شركت نيز بهره مند خواهيد شد.

شركت آبسال در تهران

دفتر مركزي آبسال در تهران قرار دارد؛ اما اين شركت با قرار دادن فروشگاه هاي متعدد از نمايندگي هاي خود در سراسر كشور امكان خريد آسان را براي كاربران خود فراهم كرده است. شركت آبسال در تهران با هدف حمايت از مشتريان گرامي كارت گارانتي معتبري را پس از خريد و نصب اوليه دستگاه در اختيار آن ها قرار مي دهد. همواره كيفيت بالا و حمايت و پشتيباني قوي اين شركت سبب رضايت مشتريان در سراسر كشور بوده است.

شركت آبسال قيمت

آيا شما به دنبال خريد محصولات معتبر برند لوازم خانگي برقي ايراني همانند كولر آبي با قيمتي مناسب مي گرديد؟ ما به شما محصولات معتبر و پيشرفته آبسال را معرفي مي كنيم؛ چراكه شركت آبسال قيمت هاي قرار داده شده روي محصولات خود را بر اساس بودجه خريداران به صورتي متنوع قرار داده است تا امكان خريد براي همه افراد فراهم باشد.

خدمات پس از فروش آبسال

اگر نگاهي كوتاه و گذارا به محصولات با برندهاي معروف دنيا را داشته باشيد متوجه خواهيد شد كه خدمات پس از فروش آن ها به عنوان پشتيباني از خريداران خود از اهميت ويژه اي برخوردار است.

در اين بين توليد كننده معروف محصولات لوازم خانگي برقي همانند آبسال نيز در كنار ارائه لوازمي با قطعات با كيفيت به خدمات پس از فروش آبسال نيز پرداخته و از اين رو خيال مشتري را از انجام سرويس هاي دوره اي و خدمات تعميرات توسط كارشناسان و تعميركاران حرفه اي اين برند راحت كرده است.

خريد كولر آبسال

در بازار متنوع خريد محصولاتي همچون كولر بايد به دنبال برندي معتبر و با كيفيت بود. اين روزها خريد محصولات ايراني به دليل افزايش كيفيت قطعات و پشتيباني از خريداران همواره مورد توجه كاربران اين محصول قرار گرفته است. در اين بين خريد كولر آبسال در كشور توسط هم وطنان به عنوان يك محصول ملي مورد توجه مي باشد.

در ضمن كيفيت بالاي محصولات برند آبسال را مي توان از طريق ضمانتنامه معتبر پس از خريد آن مشاهده كرد؛ چراكه خط مشي اصلي اين شركت بزرگ ايراني بر اساس رضايتمندي مشتريان از كيفيت و عملكرد عالي توليداتش بنيان گذاري شده و بر همين اصل نيز همواره به دنبال استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا و البته با قيمتي تمام شده مناسب مي باشد.

قيمت كولر آبسال

اگر به دنبال خريد كولر با كيفيت بالا و قيمتي مناسب هستيد بهتر است محصولات آبسال را فراموش نكنيد. جهت دسترسي آسان و نيز صرفه جويي در وقت و هزينه خريداران عزيز، شركت آبسال با قرار دادن محصولاتش بر اساس برند و نيز قيمت گذاري آن ها در فروشگاه هاي آنلاين امكان انتخاب را براي افراد آسان ساخته است.

به اين ترتيب كه شما عزيزان با ورود به سايت اين شركت مي توانيد كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنيد و در صورت لزوم و نياز به مشورت نيز با خدمات پشتيباني فروش شركت تماس گرفته و از كارشناسان مربوطه راهنمايي لازم را دريافت نماييد. در حال حاضر رنج قيمت هاي اين برند براي انواع متنوع كولرهاي آبي را مي توان از 3 ميليون تا 7 ميليون در بازار خريد اين محصولات مشاهده كرد.

محصولات آبسال

اگر به دنبال خريدي مطمئن با قيمتي مناسب و ارزان از انواع كولرهاي آبي مدرن مي گرديد از محصولات آبسال غافل نشويد. در حال حاضر اين توليد كننده قدرتمند را مي توان يكي از محبوب ترين برندهاي ايراني دانست كه نه تنها خريداران وطني بلكه با صادرات توليداتش به كشورهاي همسايه همچنان در اين امر پيشتاز بوده است.

وجود نمايندگي هاي متعدد در كشور و طرح حمايت از خريداران به صورت خدمات پس از فروش و نيز برخورداراي از تعميركاران زبده اين برند همگي سبب شده تا به عنوان بهترين كالا در سراسر ايران شناخته شود. در قسمت زير نگاهي كوتاه به محصولات و برخي از قيمت هاي آن خواهيم انداخت.

مدل  
كولر آبي مدل ( 3500 ) Absal AC35  
كولر آبي 5800 كانال از بالا آبسال  
كولر آبي آبسال 3300 مدل AC 33K با كليد الكترونيك  
كولر آبي آبسال 5800 خروجي از بالا مدل AC 58  
كولر آبي آبسال 4800 خروجي از بالا مدل AC 48  

جمع بندي

هدف اصلي شركت آبسال حمايت از خريدار جهت استفاده از بهترين كيفيت محصولات لوازم خانگي برقي و نيز پشتيباني مداوم از او است. يكي از همين محصولات را شما مي توانيد در كولرهاي آبي اين شركت مشاهده كنيد. شما مصرف كنندگان محترم مي توانيد جهت انتخاب كالاي خود به فروشگاه آنلاين محصولات اين شركت سر بزنيد و به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازيد.https://www.aabsalco.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۲۲ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

علت افت قيمت مسكن در تهران

آنطور كه برخي مشاوران املاك اطراف تهران مي‌گويند قيمت مسكن پيرامون پايتخت طي دو ماه گذشته تا ۱۰ درصد كاهش يافته و در مقابل، معاملات حدود ۱۰ درصد افزايش پيدا كرده است؛ هم‌اكنون با نقدينگي حدود ۳۰۰ ميليون تومان بجز پرديس مي‌توان در اكثر شهرهاي استانهاي تهران و البرز، مسكن خريداري كرد.

املاك انديشه واسطه‌هاي ملكي در اطراف تهران از افت تا ۱۰ درصدي قيمت مسكن طي دو ماه گذشته خبر مي‌دهند. همين مساله به افزايش نسبي معاملات منجر شده است. آنطور كه مشاوران املاك مي‌گويند همزماني سه عامل ثبت نام براي واحدهاي نهضت ملي مسكن، افزايش سقف تسهيلات خريد مسكن از طريق اوراق و كاهش نرخهاي پيشنهادي باعث افزايش مراجعه به دفاتر املاك و رشد تا ۱۰ درصدي معاملات منجر شده است. در واقع بازار در يك فرآيند مناسب به سمت رونق غيرتورمي پيش مي‌رود.

در حال حاضر در شهرهاي بالاي ۲۰۰ هزار نفر استان تهران از جمله شهر قدس، شهريار، اسلامشهر، ملارد، صالحيه، پاكدشت، قرچك، ورامين و گلستان به زوجين تا سقف ۴۰۰ ميليون تومان وام اوراق پرداخت مي‌شود. اين مبلغ بخش قابل توجهي از قيمت يك آپارتمان در شهرهاي مذكور را پوشش مي‌دهد.

از روز ۲۴ شهريورماه ۱۴۰۰ سقف دريافت تسهيلات خريد مسكن از محل اوراق گواهي حق تقدم به همراه وام جعاله در شهر تهران ۴۸۰ ميليون تومان، در مراكز استانها و شهرهاي بالاي ۲۰۰ هزار نفر ۴۰۰ ميليون و در شهرهاي با جمعيت ۲۰۰ هزار نفر و كمتر ۳۲۰ ميليون تومان رسيده است.

از طرف ديگر سنگين شدن ركود بازار مسكن در دو سال گذشته باعث شده تا بسياري مالكان در تهران و شهرهاي اطراف  از قيمتهاي پيشنهادي كوتاه بيايند. بررسي‌ها نشان مي‌دهد طي يك سال گذشته قيمتهاي پيشنهادي مسكن در شهر تهران ۱۱ درصد كاهش يافته است. در اطراف پايتخت نيز شاهد افت ۱۰ تا ۱۵ درصدي نرخهاي پيشنهادي بوده‌ايم. مشاوران املاك در شهرهاي جديد پرديس و هشتگرد اعلام مي‌كنند در حال حاضر قيمتها حدود ۱۰ درصد در مقايسه با دو ماه قبل كاهش پيدا كرده است.

در حال حاضر با نقدينگي حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ ميليون تومان مي‌توان در اغلب شهرهاي استانهاي تهران و البرز، آپارتمان خريداري كرد. در بين اين مناطق بيشترين قيمتها مربوط به شهرهاي جديد پرديس و انديشه است. در پرديس بسته به فاز مورد نظر، نرخ واحدهاي مسكوني مهر از حدود متري ۸ ميليون تومان شروع مي‌شود. در انديشه نيز قيمتها متفاوت است و اغلب واحدها داراي وام بانكي حدود ۲۰۰ ميليون تومان است كه معمولا براي جلب مشتري در آگهي‌ها تسهيلات بانكي و نرخ رهن آپارتمان را در قيمت لحاظ نمي‌كنند كه پس از تماس عنوان مي شود كه وام و رهن آپارتمان به مبلغ درج شده در آگهي اضافه مي‌شود. قيمت يك آپارتمان ۶۰ متري در انديشه حدود ۷۰۰ ميليون تومان است.

قيمت آپارتمان در اطراف تهران افت كرد

با اينكه تحرك متقاضيان مصرفي تا حدودي در بازار مسكن شهرهاي اطراف تهران افزايش پيدا كرده، بازار تحت تاثير شهر تهران از نظر قيمت در آرامش به سر مي‌برد. بررسي‌ها حاكي از آن است كه عواملي مثل ثبات بازار ارز، فراخوان براي ثبت نام واحدهاي نهضت ملي مسكن و اميدواري به رشد ساخت و ساز در ثبات بازار مسكن شهرهاي اطراف تهران موثر بوده است.

ثبت نام براي واحدهاي طرح جهش توليد و تامين مسكن (نهضت ملي مسكن) تا روز ۱۵ آذرماه ادامه دارد. تا كنون ۳۵۰ هزار نفر در استان تهران ثبت نام كرده‌اند و روند پالايش متقاضيان آغاز شده است. افراد ساكن در تهران مي توانند صرفا براي شهرهاي جديد پرند، هشتگرد، ايوانكي و همچنين پاكدشت و رباط كريم تقاضا بدهند. براي سال اول قرار است حدود ۱۵۵ هزار واحد نهضت ملي مسكن در استان تهران ساخته شود. آورده دهكهاي اول تا سوم حدود ۲۰ ميليون تومان و ساير دهكها ۴۰ ميليون تومان است. آنطور كه خليل محبت خواه ـ مديركل راه و شهرسازي استان تهران ـ به ايسنا اعلام كرده است قيمت واحدها بر اساس متراژ يا تعداد طبقات، متغير خواهد بود و سقف تسهيلات براي پنج شهر پرند، هشتگرد، ايوانكي، پاكدشت و رباط كريم ۳۰۰ ميليون تومان است.منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۴:۱۴ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع: