وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت .

وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت

آشنايي با نمايندگي بخاري آبسال در تهران

با سرد شدن هوا به فكر تهيه يك وسيله گرمايشي ايمن و البته با قيمتي مناسب خواهيد افتاد. شركت آبسال به عنوان اولين توليد كننده بخاري هاي گازي و به خصوص انواع بدون دودكش و هوشمند در ايران شناخته مي شود. چنانچه به دنبال خريد بخاري آبسال پيشرفته و با كمترين مصرف سوخت (گاز) و بهترين گرما و حرارت هستيد به شما پيشنهاد مي كنيم تا بررسي تنوع زياد توليدات اين شركت معتبر و معروف را از دست ندهيد.

“نمايندگي بخاري آبسال” در جهت خدمات پس از فروش هر چه بهتر محصولات خود به مشتريان، همچنان به امر خدمت رساني در اين زمينه مي پردازد. با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي در اين باب در اختيارتان قرار دهيم.
قيمت بخاري آبسال

شايد در ابتدا وجود محصولات گرمايشي مختلف از انواع شركت ها كار انتخاب و خريد را برايتان مشكل سازد. اما در اين بين  قيمت بخاري آبسال بر اساس سطح بودجه و قدرت خريد مشتريان عزيز قيمت گذاري شده تا تمامي هموطنان اين مرز و بوم بتوانند از محصولات گرمايشي استاندارد بهره گيرند.
آشنايي با نمايندگي بخاري آبسال

بي ترديد همه شما با برند ابسال آشنايي داريد. آغاز فعاليت اين شركت عظيم و معتبر به سال ۱۳۳۵ و تحت نام “شركت سهامي لعاب ايران” باز مي گردد. در اين مطلب هدف ما صحبت درباره توليدات گرمايشي اين برند است. جهت حفظ رفاه مشتريان گرامي نمايندگي بخاري آبسال با هدف در دسترس قرار دادن خدمات پس از فروش محصولاتش آن هم در اسرع وقت در سراسر نقاط مختلف كشور مشغول به خدمت رساني است.https://www.aabsalco.com/fa/product/cat/2-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C.html
قيمت بخاري آبسال با دودكش

بسياري از افراد از قيمت بخاري با دودكش سوال مي پرسند و به دنبال تفاوت آن با انواع بدون دودكش مي باشند. در توضيح بيشتر آن بايد گفت كه اشكال بدون دودكش اين برند با امكانات پيشرفته و متناسب با استانداردهاي جهاني توليد و در اختيار مشتريان گرامي قرار داده مي شود. بخاري هاي دودكش دار نيز از ديرباز مورد استفاده افراد قرار مي گرفته است.

با اين وجود توجه به ايمن و استاندارد سازي آن ها از اهميت فراواني برخوردار است. شما مي توانيد ليست بخاري دودكش دار آبسال را با قيمت هاي مناسب در بازار مشاهده كنيد كه علاوه بر برخورداري از سطح ايمني بالا و استاندارد با امنيت خاطر در طول فصل سرما از آن بهره ببريد.
مدل بخاري با دودكش    قيمت روز در بازار
مدل 463    1,500,000تومان
مدل 401    1,672,000 تومان
مدل 401S    1,790,000 تومان
بخاري آبسال كپسولي

اگر به دنبال خريد وسيله گرمايشي همچون بخاري بدون دودكش هستيد پيشنهاد ما به شما خريد بخاري  كپسولي است. برند آبسال جزو صد برند برتر ايران است و محصولات آن مناسب با نيازهاي مصرف‌كنندگان ايراني توليد مي شود. اما از مهمترين مشخصه اين وسيله عدم نياز به استفاده از دودكش و از همه مهمتر حمل و نقل آسان با قابليت حمل كپسول گاز مايع و امكان انتقال حرارت به دو طريق تابشي و جابجايي است.
سنگ بخاري آبسال

بخاري سنگي از انواع ديگر توليدات گرمايشي اين برند مي باشد كه به صورت زميني و يا نصب روي ديوار قابل استفاده است. شما مي توانيد از اين وسيله گرمايشي براي استفاده در منزل، دفتر كار و غيره و با استفاده از گاز شهري بهره ببريد. مجهز بودن به سيستم كنترل اكسيژن ODS و نيز داراي شعله قابل تنظيم از قابليت هاي مهم آن بوده كه استفاده اي آسان و ايمن را برايتان فراهم مي سازد.
بخاري آبسال مدل 405

اگر به دنبال انواع پيشرفته و هوشمند از وسيله هاي گرمايشي بدون دودكش هستيد بهتر است تا از محصول بخاري آبسال مدل 405 غافل نشويد. اين وسيله از جمله بخاري هاي هوشمند تابشي و بدون نياز به دودكش مي باشد كه مهمترين ويژگي برتر آن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

    برخورداري از سيستم كنترل اكسيژن ODS
    بازده گرمايي ۹۰/۴ درصد
    پوشش رنگ پودري كوره اي به روش الكترواستاتيك و تمام خودكار
    ايمن سازي بالا با برخورداري از مشعل احتراق كامل و كمترين ميزان توليد گازهاي مضر مانند منو اكسيد كربن
    مجهز به گاورنر براي ثابت كردن نوسان گاز ورودي
    داشتن جرقه زن Piezo Electric
    سيستم ايمني ترموكوپل با استفاده از جديد ترين متد روز دنيا
    امكان تنظيم شعله در سه وضعيت مختلف
    قاب بالا، لعاب مقاوم در برابر حرارت

سنسور اكسيژن بخاري آبسال

بيشترين خطرات استفاده از بخاري گازي به خصوص انواع غيراستاندارد اين محصولات، كاهش سطح اكسيژن اتاق و پر شدن آن از گازهاي خطرناك سمي است. از اين رو كارشناسان اين حوزه همواره بر خريد محصولات استاندارد و ايمن از آن تاكيد مي كنند.

يكي از مهمترين ويژگي هاي محصولات اين برند، وجود سنسور اكسيژن بخاري آبسال است كه مطمئن ترين و امن ترين گزينه براي بخاري هاي دودكش دار و بدون دودكش مي باشد. در واقع اين پيلوت هوشمند در صورت كاهش اكسيژن لازم براي احتراق كه موجب بدسوزي و توليد منوكسيد كربن مي شود سريعا عكس العمل نشان داده و با قطع شعله از خطرات ناشي از كمبود اكسيژن جلوگيري مي كند.
جمع بندي

پيشرفته ترين محصولات گرمايشي به خصوص انواع مختلف از بخاري ها را مي توان در برند با سابقه آبسال يافت. اين در حالي است كه نمايندگي بخاري آبسال به صورت 24 ساعته به پشتيباني از مشتريان خود به صورت خدمات پس از فروش مي پردازد.

از اين رو چنانچه به دنبال خريدي مطمئن از اين وسيله ها هستيد؛ بهتر است با مراجعه به فروشگاه آنلاين و معتبر اين محصولات از آن ها بازديد كرده و از امكانات پيشرفته شان آگاهي يابيد و به تهيه آن بپردازيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۵۰ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :