وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت .

وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت

معرفي سايت خدمات پس از فروش آبسال در تهران

نمايندگي كولر آبسال

كولر آبسال نيز همانند ساير محصولاتش از نمايندگي فروش كولر در سراسر نقاط و شهر هاي ايران برخوردار است. در حال حاضر اين نمايندگي ها به صورت فروشگاه هاي آنلاين نيز ديده مي شوند كه اقدام به فروش به صورت اينترنتي مي كنند.

نمايندگي فروش كولر آبي آبسال در غرب تهران

يكي از مراكز بزرگ توزيع و فروش محصولات اين شركت با نام نمايندگي فروش كولر آبي آبسال در غرب تهران واقع شده است. هدف از اين مركز بزرگ و معتبر امكان دسترسي آسان خريداران جهت انتخابي درست و متناسب با بودجه آن ها مي باشد.

 در حال حاضر مي توان انواع مدل هاي متنوع كولر آبي با رنج قيمت هاي مختلف را در ليست قيمتهاي آن مشاهده كرد. علاوه بر آن شما پس از خريد محصولات برند آبسال از اين مركز از ضمانتنامه خدمات پس از فروش شركت نيز بهره مند خواهيد شد.

شركت آبسال در تهران

دفتر مركزي آبسال در تهران قرار دارد؛ اما اين شركت با قرار دادن فروشگاه هاي متعدد از نمايندگي هاي خود در سراسر كشور امكان خريد آسان را براي كاربران خود فراهم كرده است. شركت آبسال در تهران با هدف حمايت از مشتريان گرامي كارت گارانتي معتبري را پس از خريد و نصب اوليه دستگاه در اختيار آن ها قرار مي دهد. همواره كيفيت بالا و حمايت و پشتيباني قوي اين شركت سبب رضايت مشتريان در سراسر كشور بوده است.

شركت آبسال قيمت

آيا شما به دنبال خريد محصولات معتبر برند لوازم خانگي برقي ايراني همانند كولر آبي با قيمتي مناسب مي گرديد؟ ما به شما محصولات معتبر و پيشرفته آبسال را معرفي مي كنيم؛ چراكه شركت آبسال قيمت هاي قرار داده شده روي محصولات خود را بر اساس بودجه خريداران به صورتي متنوع قرار داده است تا امكان خريد براي همه افراد فراهم باشد.

خدمات پس از فروش آبسال

اگر نگاهي كوتاه و گذارا به محصولات با برندهاي معروف دنيا را داشته باشيد متوجه خواهيد شد كه خدمات پس از فروش آن ها به عنوان پشتيباني از خريداران خود از اهميت ويژه اي برخوردار است.

در اين بين توليد كننده معروف محصولات لوازم خانگي برقي همانند آبسال نيز در كنار ارائه لوازمي با قطعات با كيفيت به خدمات پس از فروش آبسال نيز پرداخته و از اين رو خيال مشتري را از انجام سرويس هاي دوره اي و خدمات تعميرات توسط كارشناسان و تعميركاران حرفه اي اين برند راحت كرده است.

خريد كولر آبسال

در بازار متنوع خريد محصولاتي همچون كولر بايد به دنبال برندي معتبر و با كيفيت بود. اين روزها خريد محصولات ايراني به دليل افزايش كيفيت قطعات و پشتيباني از خريداران همواره مورد توجه كاربران اين محصول قرار گرفته است. در اين بين خريد كولر آبسال در كشور توسط هم وطنان به عنوان يك محصول ملي مورد توجه مي باشد.

در ضمن كيفيت بالاي محصولات برند آبسال را مي توان از طريق ضمانتنامه معتبر پس از خريد آن مشاهده كرد؛ چراكه خط مشي اصلي اين شركت بزرگ ايراني بر اساس رضايتمندي مشتريان از كيفيت و عملكرد عالي توليداتش بنيان گذاري شده و بر همين اصل نيز همواره به دنبال استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا و البته با قيمتي تمام شده مناسب مي باشد.

قيمت كولر آبسال

اگر به دنبال خريد كولر با كيفيت بالا و قيمتي مناسب هستيد بهتر است محصولات آبسال را فراموش نكنيد. جهت دسترسي آسان و نيز صرفه جويي در وقت و هزينه خريداران عزيز، شركت آبسال با قرار دادن محصولاتش بر اساس برند و نيز قيمت گذاري آن ها در فروشگاه هاي آنلاين امكان انتخاب را براي افراد آسان ساخته است.

به اين ترتيب كه شما عزيزان با ورود به سايت اين شركت مي توانيد كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنيد و در صورت لزوم و نياز به مشورت نيز با خدمات پشتيباني فروش شركت تماس گرفته و از كارشناسان مربوطه راهنمايي لازم را دريافت نماييد. در حال حاضر رنج قيمت هاي اين برند براي انواع متنوع كولرهاي آبي را مي توان از 3 ميليون تا 7 ميليون در بازار خريد اين محصولات مشاهده كرد.

محصولات آبسال

اگر به دنبال خريدي مطمئن با قيمتي مناسب و ارزان از انواع كولرهاي آبي مدرن مي گرديد از محصولات آبسال غافل نشويد. در حال حاضر اين توليد كننده قدرتمند را مي توان يكي از محبوب ترين برندهاي ايراني دانست كه نه تنها خريداران وطني بلكه با صادرات توليداتش به كشورهاي همسايه همچنان در اين امر پيشتاز بوده است.

وجود نمايندگي هاي متعدد در كشور و طرح حمايت از خريداران به صورت خدمات پس از فروش و نيز برخورداراي از تعميركاران زبده اين برند همگي سبب شده تا به عنوان بهترين كالا در سراسر ايران شناخته شود. در قسمت زير نگاهي كوتاه به محصولات و برخي از قيمت هاي آن خواهيم انداخت.

مدل  
كولر آبي مدل ( 3500 ) Absal AC35  
كولر آبي 5800 كانال از بالا آبسال  
كولر آبي آبسال 3300 مدل AC 33K با كليد الكترونيك  
كولر آبي آبسال 5800 خروجي از بالا مدل AC 58  
كولر آبي آبسال 4800 خروجي از بالا مدل AC 48  

جمع بندي

هدف اصلي شركت آبسال حمايت از خريدار جهت استفاده از بهترين كيفيت محصولات لوازم خانگي برقي و نيز پشتيباني مداوم از او است. يكي از همين محصولات را شما مي توانيد در كولرهاي آبي اين شركت مشاهده كنيد. شما مصرف كنندگان محترم مي توانيد جهت انتخاب كالاي خود به فروشگاه آنلاين محصولات اين شركت سر بزنيد و به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازيد.https://www.aabsalco.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۲۲ توسط:وب گرد | معرفي سايت هاي مفيد در نت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :